R5 GTE høg tomgang
Moderator: Forumpolisen
-
- Posts: 22
- Joined: 07 Jan 2013, 21:58
- Location: Østfold Norge
R5 GTE høg tomgang
Har en 88 mod R5 GTE 1.7l med veldig høy tomgang. Ca 2000rpm har forsøkt og bytte tomgangs motoren uten hell. Tok av kontakten uten at dette gjorde noen forskjell. Tettet slangen så ble den ca 700rpm, nesten så den stopper. Noen som har noe forslag her? Hører det er lyd i den når motor stopper. Vibrerende lyd. Har noen forsøkt med 17" felger på R5 GTE? Dekk dim og ET på felger kan jeg bruke?
Ole-Martin Kviserud
Kangoo 1.5 DCI http://www.garaget.org/?car=291187
Clingoo Sport 2.0i http://www.garaget.org/?car=345244
Kangoo 1.5 DCI http://www.garaget.org/?car=291187
Clingoo Sport 2.0i http://www.garaget.org/?car=345244
Re: R5 GTE høg tomgang
Om du håller för så borde den stanna för det är enda stället den får luft på vid tomgång.
Jag körde 17" 7x17" Et 35 205/40-17 eller 215/35-17
Fick kapa lite i stötfångare bak, för att kunna sänka.
Jag körde 17" 7x17" Et 35 205/40-17 eller 215/35-17
Fick kapa lite i stötfångare bak, för att kunna sänka.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: R5 GTE høg tomgang
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: R5 GTE høg tomgang
Har 325mm skivor och 4kolvsok från hispec till 5an som ligger och skräpar om du vill ha riktiga bromsar, men 17" är minimum till dom
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen