koda om radion...
Moderator: Forumpolisen
koda om radion...
Hur gör jag för att koda om radion på min Megane -99 som stått med tomt batteri i vinter?
Gnurr
Re: koda om radion...
Du får lägga in rätt kod, brukar finnas något kreditkort liknande kort med 4 siffror på
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Näpp. Det följde nog inte med nån sån när vi köpte bilen. Blir det verkstan då?Tony wrote:Du får lägga in rätt kod, brukar finnas något kreditkort liknande kort med 4 siffror på
Gnurr
Kan stå på nån lapp eller i instruktionsboken för radion.
Sen kan man använda sig av ett forum på nätet som tar fram rätt radiokod om man anger serienr har jag för mig.
Annars tar volvo 200 pix ungefär för att få det gjort. Dom behöver regnr eller chassinr på bilen.
Sen kan man använda sig av ett forum på nätet som tar fram rätt radiokod om man anger serienr har jag för mig.
Annars tar volvo 200 pix ungefär för att få det gjort. Dom behöver regnr eller chassinr på bilen.
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Ok. Tack! Jag börjar på nätet, annars får det kosta den summan.Robin wrote:Kan stå på nån lapp eller i instruktionsboken för radion.
Gnurr
http://www.radio-code.co.uk/renault-radio-codes.html
Har inte riktigt kollat den sidan så var försiktig, men den verkar ju lovande
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Ok. Tusen tack!Robin wrote:http://www.radio-code.co.uk/renault-radio-codes.html
Gnurr