Jaha ytterligare ett tecken på att man inte skall ha renault som bruksbil, har blivit insnöad på renault men i takt med att mina krav har ökat på utrustning så har renaults sjunkit.
Min laguna II -02 hade taldator med övervakning av spolarvätska mm, ja tom en stor rörlig symbol och tal.
8 minnen till däcktrycksövervakningen, tyst, drog så lite som det var deklarerat mm.mm.
På min megane III, som antagligen skall vara billig och sämre än laguna?? Vad hittar vi då?jo renault har utrustat den med något så fyndigt som nivåsticka i locket till spolarvätskan!! Ljudet den avger är som något tv spel på 80 talet.
Finns inte en tillstymmelse till ljudisolering i huv eller dörrar, trots att den både är mindre och tyngre än lagunan, den drar som alla bilarna nuförtiden dvs för mycket.
Finns inte däcktrycksövervakning inte aktivt iaf, trots största motorn och vad jag vet dyraste, fast den har gasdämpare till huven
Sen finns det massa mer billiga lösningar.
Tom en vanlig tråkig golf kan man fylla med massa roligt.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen