Renaultverstaden löste problemet gratis och vilken service!

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
bo johansson
Posts: 96
Joined: 19 Mar 2008, 21:17
Location: karlskrona

Renaultverstaden löste problemet gratis och vilken service!

Post by bo johansson »

Hej!
Många skäller på att renaultverkstäderna (volvoverkstäderna som många kallar dem för). Jag vill ge Karlskronaverkstaden en eloge. Skulle byta halvljuslampa i min Laguna 2. Det kändes för kallt att stå ute. Åkte därför till renaultverkstaden. 10 minuter efter det att jag kommit fram var lampan bytt. Kostnad-det bjuder vi på!
I våras när bilen stod på verkstadens parkeringsplats i samband med besök i butiken råkade bilen bli påbackad av en servicebil. En mindre skada på stötfångaren uppstod. Inget snack-helt ny stötfångare och fri bil under 6 dagar. Dessutom en fri service gratis (3500kr) som plåster på såren.
Bilen är inte ens köpt på anläggningen:
Dessutom är de väldigt trevliga och alltid serviceminded
Bosse
Bo Johansson
User avatar
Stymie
Posts: 3623
Joined: 24 Jul 2006, 17:54
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg
Location: Uppsala
Contact:

Post by Stymie »

Najs! Kan du be några av dem flytta hit upp? :-D
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
sorvari
Posts: 34
Joined: 09 Feb 2006, 11:42
Location: oxelösund

Post by sorvari »

vill ha kundtjänsten o repartörerna hit också :lol: så vi slipper höra bortförklaringar ochatt det är en produktegenskap
kalle svensson oxelösund
User avatar
jimel
Posts: 103
Joined: 25 Nov 2007, 19:36
Location: Strängnäs

Re: Renaultverstaden löste problemet gratis och vilken servi

Post by jimel »

bo johansson wrote:Hej!
Många skäller på att renaultverkstäderna (volvoverkstäderna som många kallar dem för). Jag vill ge Karlskronaverkstaden en eloge. Skulle byta halvljuslampa i min Laguna 2. Det kändes för kallt att stå ute. Åkte därför till renaultverkstaden. 10 minuter efter det att jag kommit fram var lampan bytt. Kostnad-det bjuder vi på!
I våras när bilen stod på verkstadens parkeringsplats i samband med besök i butiken råkade bilen bli påbackad av en servicebil. En mindre skada på stötfångaren uppstod. Inget snack-helt ny stötfångare och fri bil under 6 dagar. Dessutom en fri service gratis (3500kr) som plåster på såren.
Bilen är inte ens köpt på anläggningen:
Dessutom är de väldigt trevliga och alltid serviceminded
Bosse
hmpf.. jag köpte en ny polo gti -01, lämnade in den på service året efter och då hade dom vänligheten att backa in i den med en lätt lastbil, var utan bilen i 1,5 månad (jag var prioriterad enligt dom), fick iof en lånebil men på den frös dörrarna varje morgon och efter jag vägrat ta bilen andra gången dom "fixat" dörrarna så fick jag en annan men det värsta var att jag verkligen fick tjata till mig ett presentkort och då på ynka 500:-, nej tack aldrig mer VW och knappast Din bil i Södertälje.
Jimmie Lovenborn, Strängnäs
Rattar en Clio 1,4 -01 super sport [smilie=eclipsee_steering.gif]
Post Reply