dubbade vinterdäck 155/70 R13
Moderator: Forumpolisen
dubbade vinterdäck 155/70 R13
skapliga plåtfälgar som har suttit på min skrotade clio -92.
bra mönster och bubbar.
en femhundring hade jag tänkt mej, POK!
först till kvarn... i uppsala
tel. 0705-922493
Mv olle
bra mönster och bubbar.
en femhundring hade jag tänkt mej, POK!
först till kvarn... i uppsala
tel. 0705-922493
Mv olle
Min lilla Clio skall döden dö...
Dubbade vinterdäck
Precis vad jag behöver till min 5:a GTS, dom är väl 4-bultade?
Problemet är att jag bor utanför Göteborg. Kan man bara få ner dom hit för en billig penning så vore det OK
Problemet är att jag bor utanför Göteborg. Kan man bara få ner dom hit för en billig penning så vore det OK
Göran Ekblom
Re: Dubbade vinterdäck
Jag ska ner till Jönköping helgen den 8-9 nov. Jag kan ta med dom dit om det underlättar.. (förutsatt att säljaren kan tänka sig lämna i kista)Knutte25 wrote:Precis vad jag behöver till min 5:a GTS, dom är väl 4-bultade?
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
- t80196
- Forumpolis
- Firstname: Mats
- Surname: Grimme
Bussgods har standardpris på 4Däck+fälg, tror det är 250kr, enkelt o smidigt: http://www.bussgods.se/
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.
Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
Gillar mest gammelbilar.
Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
Nja, jahaja. hmm
Jag hade nog tänkt mej en minimal insats från min sida. sorry har hel-hektiska veckor, helgerna vill jag gärna ha det så lugnt som möjligt.
Glömde förresten att säga att jag kollar detta forum ganska sällan. ring mej så skall vi nog kunna komma överens om något.
tel. 0705922493 eller mejl (som jag inte heller kollar så ofta) till olle.danfors@home.se
Jag hade nog tänkt mej en minimal insats från min sida. sorry har hel-hektiska veckor, helgerna vill jag gärna ha det så lugnt som möjligt.
Glömde förresten att säga att jag kollar detta forum ganska sällan. ring mej så skall vi nog kunna komma överens om något.
tel. 0705922493 eller mejl (som jag inte heller kollar så ofta) till olle.danfors@home.se
Min lilla Clio skall döden dö...