Riktig provkörning - helt otroligt äckligt vilken flax!!!
Moderator: Forumpolisen
Riktig provkörning - helt otroligt äckligt vilken flax!!!
Jag brukar aldrig vinna någonting...men...
Fick en trevlig överraskning i fredags. Jag var ju å provkörde Mégane Sporten på Bilia Sisjön när det var F1 dag lite här å var runt om hos Renaulthandlarna i stan. Så fick man fylla i en liten lapp med frågor å lämna när man provkört. Det visade sig att jag blev den lyckligt lottade som dom drog när dom skulle dra vinnaren. Valfri Renault, en hel helg, med full tank. Köra köra köra, inga begränsningar - förutom att man inte får köra bilen på bana.
Hade väl kanske funderat på Clio Sport, eller Laguna 2.0T sedanmodellen...
Fast när jag var till Sisjön idag å pratade med Miro så blev jag ännu lyckligare. Jag får låna Mégane Sporten!!!!!!!!!!!!! Häftigt! Den 27-28-29 oktober blir det, och jag får lämna den på måndag den 30.
Då har man ju chans att provköra ordentligt. Mkt trevligt
Enda molnet på himlen är att fortkörningsböterna har höjts...och om man skall få böter, så är det väl i så fall då
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Tack för tipset med polisens hemsida! Funderade först på norrland...man bör väl hinna dit Det är väl risk för snö i oktober, men å andra sidan är det nog mkt ont om poliser där uppe
Klart jag ska ha kul...Roligast blir att lära känna bilen Svårast, kanske att skiljas från den om man gillar den...
( Sorry Ärtan)
Klart jag ska ha kul...Roligast blir att lära känna bilen Svårast, kanske att skiljas från den om man gillar den...
( Sorry Ärtan)
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
- Clio_fidde
Får man låna bilen en hel helg så är tanka det sista man tänker på...jag menar, blir tanken tom så är det väl bara att fylla den med mera bensin. Får väl mjölka volvokortet till sista droppen om det skulle behövas
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Tack! Har inte riktigt fattat vilken himlans tur jag hade. Brukar aldrig vinna nåt, på sin höjd har jag 4 rätt på travet, och det brukar ju ge FET utdelning. En gång hade jag 7 rätt...då gav det 20 krchh wrote:Grattis, man blir lite avis
Jag var ju lite sné för att jag inte kunde åka till STHLM å vara med på F1-tillställningen på braBil i Upplandsväsby...så jag fick nöja mig med att vara hemma i GBG å åka till Sisjön - vilket såhär i efterhand visade sig vara en riktigt fullträff
Kalla mig Miss Nöjd för en gångs skull.
Några tips från Anettes på roliga vägar "chh"?
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Clio V6 är väl lite svårt att få provköra hos en återförsäljare då dom som finns av den senaste årgången (2004?) är "privatimporterade"...förresten tillverkas dom inte längre, vad jag vet..."valfri" innebar att man fick välja det som fanns att tillgå i Sisjön. Jag är mkt nöjdSpiff wrote:Jag hade nog hellre valt CLIO V6... det var väl ändå valfri renault bil...
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
står det valfri tycker jag att det ska vara vilken man vill... Dålig stil, men visst RS:en är nog inte tråkig..kmfdm wrote:Clio V6 är väl lite svårt att få provköra hos en återförsäljare då dom som finns av den senaste årgången (2004?) är "privatimporterade"...förresten tillverkas dom inte längre, vad jag vet..."valfri" innebar att man fick välja det som fanns att tillgå i Sisjön. Jag är mkt nöjdSpiff wrote:Jag hade nog hellre valt CLIO V6... det var väl ändå valfri renault bil...
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Ah, inte alls dålig stil.
Står å står...det stod inte valfri nånstans Fick muntligt besked per telefon. Lite realist får man väl vara. Tror inte att det är sådär jättevanligt att man får chansen att ens provköra Mégane Sport (om det ens finns ett ex att titta på hos alla ÅF) om det inte är nån drive nånstans, som det var i början av september.
Det hade ju varit lika omöjligt att få köra en sprillans ny Twingo OM man nu hade haft den drömmen
Och Mégane Sporten är allt annat än tråkig, det kan jag garantera, även om det inte blev mera än en liten runda förra gången.
Står å står...det stod inte valfri nånstans Fick muntligt besked per telefon. Lite realist får man väl vara. Tror inte att det är sådär jättevanligt att man får chansen att ens provköra Mégane Sport (om det ens finns ett ex att titta på hos alla ÅF) om det inte är nån drive nånstans, som det var i början av september.
Det hade ju varit lika omöjligt att få köra en sprillans ny Twingo OM man nu hade haft den drömmen
Och Mégane Sporten är allt annat än tråkig, det kan jag garantera, även om det inte blev mera än en liten runda förra gången.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström