Drag kroks problem....
Moderator: Forumpolisen
Drag kroks problem....
Jag ar en Norsk som har varit på svensk bilprovning for å få papper på en uppgradering av tillåten slap vikt eftersom jag bara har 1350kg tillåten vikt på min mens ni svenskar har 1500kg på samma bil.....
Nu till mitt problem: for at få inskriven større vikt i bilens papper måste det vara en plåt eller innstansade uppgifter eller et nummer och et fakta blad som sager hur mycket dragkroken kan dra och det enda jag hittar ar : TD 240 .......
Vet nogon vikken drag krok detta kan vara?
Ja bilen ar en 97' Renault laguna kombi 1,8 rt
Nu till mitt problem: for at få inskriven større vikt i bilens papper måste det vara en plåt eller innstansade uppgifter eller et nummer och et fakta blad som sager hur mycket dragkroken kan dra och det enda jag hittar ar : TD 240 .......
Renault Laguna 1.8 Rt och bak hanger en Solifer 6101i på somrarna..
Mvh Arctic#1
Mvh Arctic#1
-
Re: Drag kroks problem....
Arctic_1 wrote:Jag ar en Norsk som har varit på svensk bilprovning for å få papper på en uppgradering av tillåten slap vikt eftersom jag bara har 1350kg tillåten vikt på min mens ni svenskar har 1500kg på samma bil.....
Det är nog den här dragkroken http://www.torsbydraget.se/