Fjäderbensstag Clio RS!
Moderator: Forumpolisen
- Jolle_Pborn
Fjäderbensstag Clio RS!
Tjao! Fick nys om billiga fjäderbensstag hos http://www.motorshop.nu/
Kostar 495kr ord. pris 770-995kr. Det står att de passar Clio RS, är det alltså Clio Sport som de menar?
Iaf ett fint pris!
Kostar 495kr ord. pris 770-995kr. Det står att de passar Clio RS, är det alltså Clio Sport som de menar?
Iaf ett fint pris!
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
- Jolle_Pborn
Nej kanske inte mycket. Men vad jag läst så har det gjort stor skillnad på många andra modeller. Tycker även det är konstigt att det inte sitter orginal Men visst, den är ju ganska stadig i framvagnen ändå.
Sen 500kr är inte mycket, tycker det var ett bra pris.
Sen 500kr är inte mycket, tycker det var ett bra pris.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
- Jolle_Pborn
- Barbapappa
Skulle hjälpa en kamrat att montera ett sånt en gång i en bilhan hade köpt och det var ingen lek. Det var nog det värsta jag har varit med om i passformsväg, artikelnummren och allt stämde ju fint så det var ju till rätt bil, men man undrade om konstruktören hade fått en bild ritad i fel skala eller nåt att arbeta utifrån. Inte en vinkel rätt tyvärr.
Men jag har ju även hört om folk som har haft bättre lycka (de flesta), hoppas att det går bättre för dig.
Vill du ha in mer rör i bilen i framtiden så kan jag annars rekommendera www.wiechers-sport.de allt från burar till stolsunderreden typ, och kanon passform till vettiga priser Finns väl till och med svenska återförsäljare.
Men jag har ju även hört om folk som har haft bättre lycka (de flesta), hoppas att det går bättre för dig.
Vill du ha in mer rör i bilen i framtiden så kan jag annars rekommendera www.wiechers-sport.de allt från burar till stolsunderreden typ, och kanon passform till vettiga priser Finns väl till och med svenska återförsäljare.
- Jolle_Pborn
- Jolle_Pborn
- Jolle_Pborn