Meningslöst inlägg!!!!
Moderator: Forumpolisen
Meningslöst inlägg!!!!
Är det bara jag som undrar varför bilister alltid ska sätta på helljusen 5-10 meter innan man mötts? Varför inte 5-10 meter efter!!!! ![incazzato [smilie=incazzato.gif]](./images/smilies/incazzato.gif)
![incazzato [smilie=incazzato.gif]](./images/smilies/incazzato.gif)
Magnus Jönsson/Malmö
Renault Clio IV 2013
Renault Clio IV 2013
Re: Meningslöst inlägg!!!!
farsan sa att dom förr lärde ut att man skulle tända dom lite innan mötet,men det var innan vi fick bra lysen på bilarnaLOKE wrote:Är det bara jag som undrar varför bilister alltid ska sätta på helljusen 5-10 meter innan man mötts? Varför inte 5-10 meter efter!!!!

tycker inte det händer mig så ofta,mer irriterande dom som inte tror att det bländar om dom kör bakom med helljus
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Det värsta med att des sätter på 5 -10 meter före är att man inte hinner hämmnas 

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

-
vända om och lägga sig bakom med helljus? ...... bara för att man kanmange wrote:Det värsta med att des sätter på 5 -10 meter före är att man inte hinner hämmnas

Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo

Magnus Janard - Segeltorp #561