Cab
Moderator: Forumpolisen
Är det en 19 eller megane?
19 fanns aldrig med elcab så det blir lite besvärligare, men inget är ju olösbart det omöjliga tar bara lite längre tid![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Megane'n är el-hydralisk och det enklaste är att ta hela suflettställningen,inklusive låsmotor och hydralkolvar till luckan, samt pumpaggregat från en skrotad. Det är hur många microbrytare som helst och troligen en del programerande i uch'n också för sufletten är ej möjlig att manövrera om inte bilen står still OCH parkbromsen är åtdragen.Dessutom är det en summerton som tuter vid vissa lägen.
Men mycket tid, elektriskt kunnande, tillgång till XR25, samt en stor plånbok så är det säkert möjligt att jacka i extra kabelhärvor och få igång det.
Jag har återställt fel och bytt hydralenhet på sådana när det ballat ur och det är en himla prosedur.
Pumpaggregatet är S V I N dyrt (5siffrigt):roll: det skall nog sponsra bättre klass på firmafesternas rödvin![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
19 fanns aldrig med elcab så det blir lite besvärligare, men inget är ju olösbart det omöjliga tar bara lite längre tid
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Megane'n är el-hydralisk och det enklaste är att ta hela suflettställningen,inklusive låsmotor och hydralkolvar till luckan, samt pumpaggregat från en skrotad. Det är hur många microbrytare som helst och troligen en del programerande i uch'n också för sufletten är ej möjlig att manövrera om inte bilen står still OCH parkbromsen är åtdragen.Dessutom är det en summerton som tuter vid vissa lägen.
Men mycket tid, elektriskt kunnande, tillgång till XR25, samt en stor plånbok så är det säkert möjligt att jacka i extra kabelhärvor och få igång det.
Jag har återställt fel och bytt hydralenhet på sådana när det ballat ur och det är en himla prosedur.
Pumpaggregatet är S V I N dyrt (5siffrigt):roll: det skall nog sponsra bättre klass på firmafesternas rödvin
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem