Min gamla Clio är tillbaka i stan! :)
Moderator: Forumpolisen
Jasså då har man återigen lärt sig nå nyttDennis wrote:Om läkage finns efter katten så blir lambda värdet högt,utan att några andra fel finns.

Widar: Även bromslangar har autofrance billigt

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Vet inte om jag orkar vänta på frakt.. Kostar ju ingenting på Mekonomen heller och då får man den direkt.mange wrote:Jasså då har man återigen lärt sig nå nyttDennis wrote:Om läkage finns efter katten så blir lambda värdet högt,utan att några andra fel finns.va bra det är med ett forum
![]()
Widar: Även bromslangar har autofrance billigt

mvh
Mattias Widar - Borås
Clio 16v -91
Clio 16v -91
Jajamen! Köpte tillbaka den. Billigt.joel wrote:Widar, du har alltså köpt tillbaka bilen?
Hur är skicket nu då? Samma som förrut eller har den slitits... eller kanske bättre?
Själv har jag övergett clion, som synes

Skicket är värre.. Den har slitits, dock är jag förvånad över stötdämpare och fjädrar som fortfarande fungerar helt klockrent trots att de gått över 4000 mil nu! Iofs, de slits väl inte så mycket när de inte rör sig.

Sen som jag skrev tidigare i tråden;
Mvhwidar wrote:Rostbullor på baklucka, sparklåda förarsida, skärmkanter bak (nähä?!).
Rätt mycket stenskott i fronten och färgsläpp på kofångaren fram.
Mattias Widar - Borås
Clio 16v -91
Clio 16v -91