Clio 1.8 16v -1992-Tumic Inrednings montering
Moderator: Forumpolisen
tackar för uppmuntran, var nyss och hämtade nya framvagnsbalken har även hittat lite bilder för insperation på inredning slänger upp en här, det blir liknande stuk fast det som är i värg blir samma blå färg som bilen.
Och har tittat på andra bakljus med dom är inte gratis men vill inte åka med lexus som resten av världen
Vad det beträffar ljudbygget så går jag lite i tankar på ett 5.1 system då huvudenheten stödjer detta vore en liten rolig grej att bygga men det får tiden utvisa.
Och har tittat på andra bakljus med dom är inte gratis men vill inte åka med lexus som resten av världen
Vad det beträffar ljudbygget så går jag lite i tankar på ett 5.1 system då huvudenheten stödjer detta vore en liten rolig grej att bygga men det får tiden utvisa.
Jesse Westerlund
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
hehe, jo men nu är det "lätta" kvar, inredning brukar vara ganska tacksam att pillra med, Har förmodligen fått en garage plats till bilen hos en polare vilket bäddar för lite mer spontan skruvning och roliga garage kvällar =) blir lite roligare nu när det bara är finskruvningen kvar med när man vet att bilen rullar.
Jesse Westerlund
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Ursäkta men bakljusen tyckte jag var skitfula och "billig" look, typ universal släpvagnsljus i en plastbit som passar uruselt, spalterna mellan bakljus, stötfångare och lucka skiljer ju på flera kilometer
Men det är ju inte jag som ska ha dem hoppas du blir nöjd.
Inredningen var läcker
Men det är ju inte jag som ska ha dem hoppas du blir nöjd.
Inredningen var läcker
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
nej prata på du alltid kul med åsikter, jag har inte bestämt mig för dom, men en sak är säker och jag vill inte ha lexus på bilen, utan kollade främst på dom där för att ingen annan har dom. går mest och funderar på dom inget jag har bestämt mig för =) Fick även ett trevligt samtal igår från min polare och nu är det klart med garageplatsen, så om tre veckor tänkte jag byta framvagnsbalken ska blästra och galva eller pulverlacka den först.
Jesse Westerlund
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Har nu lämnat framvagnsbalken på pulverlack, plockat av fronten, framskärmar och dtm läppen, framskärm och läppen ligger på sundsvallslacken nu och dimljus är monterad i fronten. Är nästan klar med att skruva ut all inredning med. Var även iväg och fick däcken avlagt från mina 17" igår så jag kan lackera dom. hoppas på att kunna gjöra ett ryck över jul och skruva ihop den då.
Jesse Westerlund
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
lag ner planerna med bbs på clion, centrum hålet var för litet på fälgarna och orkar inte stå och fräsa upp det utan kör på mina 17" och behåller bbsarna till framtida tysk bygge. blir en order på fälgbanor ifrån tyskland efter nyår 15" x 9" beddar för tyskstuk
Jesse Westerlund
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Nu har det hänt lite saker rev lös den gamla framvagnsbalken idag och skruvade dit den nya med powerflex bussningar lite här och där, inte riktigt hundra klar så jag fortsätter i morgon. Har jag tur har jag fått sälja mina cup dämpare och då blir det nog Gaz coilovers från k tec, någon som har erfarenhet av dessa?
Jesse Westerlund
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99
Timrå
Renault clio 1.8 16v -92
Renault master 2.8 -99