Clio II 1,2 - 2002 - Ricki
Moderator: Forumpolisen
Sidestepsen kommer från www.qpax.se, letade hela vintern efter vart man kunde köpa dem efter att sett dem på en clio i stan och det visade sig till slut att de sålde dem på renaulthandlaren .jrm wrote:Jätte snyggt!
Vad är det för sidesteps du har? Ser ut som till en RAV4..
Vart har du köpt dom?
Rickard Löfqvist - Uppsala
Nu: Zoe Icon 109hk -18
Förr: Clio 1.2 -02
Lite nya bilder
Nyvaxad bil känns alltid lika härligt. Var iväg en sväng här om dagen och passade på att ta lite nya bilder. Synd bara att bilen vart dammig av alla skitiga vägar på vägen ut .
Fin Clio och fint slott.
Känner igen slottet från filmen Hamilton.
Känner igen slottet från filmen Hamilton.
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
-
Den är sänkt 30mm med cobra fjädrar. För mig lagom med tanke på lågprofildäcken. Skulle inte stå ut med stötigare bil . Men nu är den lagom .Clio Micke wrote:Riktigt snygg clio!, blir lite sugen själv på att sänka lite nu till semestern. Hur mycket sänkte du din, ser väldigt "lagom" ut om man säger så.
- lill_sankan
Tja! O tack . Det är ASA Imula 17" jag har. Lycka till med att INTE styla bilenlill_sankan wrote:Skitsnyggt det där! Var själv och köpte mig en 1.2 -06 häromdan. Tror inte det blir nån styling men ifall man skulle komma på dom tankarna går det ju göra snyggt ser jag ju iaf! Vad är det för fälgar?
Tack tack! Vet faktiskt inte om det passar. Du får nästan ta och ringa q-pax som har tillverkat dem eller gå till din renaultåterförsäljare och fråga dem. Jag köpte mina via Upplandsmotor (varning för priset bara ).jimel wrote:Hej hej, du har fått bilen riktigt snygg tycker jag, passar tröskelbreddarna på en 01a? alltså förra modellen.