Ovanlig syn i tvätthallen?

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Robin
Forumpolis

Post by Robin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Jämarns ! vill ha en sån. Funderar på att köpa en Benelli och lacka om den istället =)
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Gå loss på Ockelbon istället [8D]
och du kommer att ha Sveriges coolaste skoter [:p]

Ja ! Det kanske inte är sån dum ide ändå =)
kmfdm

Post by kmfdm »

Ockelbo F1 skoter...En riktig killer med spikmatta? Längden och/eller bredden på bandet är väl åxxå viktig.
Du får fixa en vinterträff [:D] med lite körning på isbana!
A-K

Post by A-K »

Idag var jag duktig o tvätta min bil. kände mig lite uttittad när jag tvättade den o vaxade.
Clio Micke

Post by Clio Micke »

Tvättade o vaxade min ögonsten idag, blev underhållen av en kille och tjej mittemot min tvättplats. Killen råkade köra högtryck på sin tjej, kan säga att hon var inte glad!
kmfdm

Post by kmfdm »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Clio Micke</i>
<br />Tvättade o vaxade min ögonsten idag, blev underhållen av en kille och tjej mittemot min tvättplats. Killen råkade köra högtryck på sin tjej, kan säga att hon var inte glad!

Snacka om att bli spolad av pojkvännen [:o)] Hihi! Hon följer nog inte med å tvättar bil på ett tag [:(]
Man får se en hel del varianter på biltvätt...onekligen! En snubbe stod nästan på andra sidan hallen när han spolade av sin bil med högtryckstvätten. Ömtålig lack på bilen?
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Ehm är det ingen som har en gård att tvätta på ?! Är ni statsmänniskor hela bunten =D
kmfdm

Post by kmfdm »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Ehm är det ingen som har en gård att tvätta på ?! Är ni statsmänniskor hela bunten =D

Jaaa...jag bor i stan. Man får ju inte tvätta bilen hur som helst heller, t ex på gatan. Finns ju ingen avskiljare för "osunda vätskor" i vanliga avloppsbrunnar. Men nu ösregnar det ute, så man kan väl säga att bilen blir tvättad ändå [:I]
Clio Micke

Post by Clio Micke »

Jupp! brukar tvätta clion ute på en gratis tvättplats, men det börjar bli lite mörkt å kyligt på kvällen nu. Skulle då inte maskintvätta iaf.
mange
Forumpolis

Post by mange »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Ehm är det ingen som har en gård att tvätta på ?! Är ni statsmänniskor hela bunten =D
Jag e en emigrerad lansortsmänniska som muttrar lite varje gång man måste betala för att tvätta bilen ....... men man vänjer sig [:D][:D]
Post Reply