Radio slocknar alltid efter 30min (avstängd motor) Megane II
Moderator: Forumpolisen
Radio slocknar alltid efter 30min (avstängd motor) Megane II
Radion slocknar alltid efter ca 30min (avstängd motor). Jag måste trycka på startknappen för att få igång "tändningen" o då varar det i ca 30 min igen sen slocknar det.
Är det något batterisparfunktion eller? Jag vill inte att det ska stängas av sig själv.
Läst på andra forum något med säkringar o jag har kollat mina o alla verkar vara hela.
Är det något batterisparfunktion eller? Jag vill inte att det ska stängas av sig själv.
Läst på andra forum något med säkringar o jag har kollat mina o alla verkar vara hela.
Daniel G
Re: Radio slocknar alltid efter 30min (avstängd motor) Megan
Japp så skall det vararuggedman wrote:Radion slocknar alltid efter ca 30min (avstängd motor). Jag måste trycka på startknappen för att få igång "tändningen" o då varar det i ca 30 min igen sen slocknar det.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Tack Tony, men vet du ifall man kan ändra på de eller?Tony wrote:Japp så skall det vararuggedman wrote:Radion slocknar alltid efter ca 30min (avstängd motor). Jag måste trycka på startknappen för att få igång "tändningen" o då varar det i ca 30 min igen sen slocknar det.
Daniel G
Nej sitter du alltid i bilen och lyssnar på radio??ruggedman wrote:Tack Tony, men vet du ifall man kan ändra på de eller?Tony wrote:Japp så skall det vararuggedman wrote:Radion slocknar alltid efter ca 30min (avstängd motor). Jag måste trycka på startknappen för att få igång "tändningen" o då varar det i ca 30 min igen sen slocknar det.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Ja i princip dagligen.Tony wrote: Nej sitter du alltid i bilen och lyssnar på radio??
Daniel G