Halvljus renault clio
Moderator: Forumpolisen
Halvljus renault clio
Hej!
Har en Renault Clio -96 som halvljuset lyser på när spaken är i läge 0 men när jag vrider den i läge 1 så slocknar halvljuset och bara parkering lyser.Helljuset funkar inte i något av lägena.Om någon har något tips på vad det kan vara vore jag väldigt tacksam.
Har en Renault Clio -96 som halvljuset lyser på när spaken är i läge 0 men när jag vrider den i läge 1 så slocknar halvljuset och bara parkering lyser.Helljuset funkar inte i något av lägena.Om någon har något tips på vad det kan vara vore jag väldigt tacksam.
Jan Karlsson
Re: Halvljus renault clio
bilen är ju byggd så, helljuset funkar bara i läge II, dock skall du kunna ljustuta med helljuset i dom andra lägena.Toffs wrote:Hej!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen