Renault i Superstage?
Moderator: Forumpolisen
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Att maila bilsport är ingen idé. Bästa sättet är att ringa!!
Om nu Bilsport nappar kör vi intresseanmälan efter det. Ingen idé att göra det före då inget ännu är klart Men presentera idén i Renommé är nog en bra.
/j
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">kansk det jag skall testa att kontakta dom imorgon ,om jag hinner eller kommer ihåg..
<br />Att maila bilsport är ingen idé. Bästa sättet är att ringa!!
Om nu Bilsport nappar kör vi intresseanmälan efter det. Ingen idé att göra det före då inget ännu är klart Men presentera idén i Renommé är nog en bra.
/j
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">kansk det jag skall testa att kontakta dom imorgon ,om jag hinner eller kommer ihåg..
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>
<br />Hänger nog på om det blir av och datumet passar...[:)]
Har fått för mig att det går lite läskigt fort bara.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">det är väl friviligt,hur fort det går..
<br />Hänger nog på om det blir av och datumet passar...[:)]
Har fått för mig att det går lite läskigt fort bara.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">det är väl friviligt,hur fort det går..
-
-
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
Kanske skulle informera alla andra om hur det ligger till just nu:
De noterar att vi är intresserade och så ska vi höras igen en bit in på nästa år. De ska fundera lite på upplägget då intresset nästan varit för stort ibland, därför är det möjligt att de sätter en maxgräns på 15 bilar.
Men som sagt, vi får hålla tummarna så får vi se hur det blir en bit in på nästa år.
MvH,
De noterar att vi är intresserade och så ska vi höras igen en bit in på nästa år. De ska fundera lite på upplägget då intresset nästan varit för stort ibland, därför är det möjligt att de sätter en maxgräns på 15 bilar.
Men som sagt, vi får hålla tummarna så får vi se hur det blir en bit in på nästa år.
MvH,
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Norden</i>
<br />Kanske skulle informera alla andra om hur det ligger till just nu:
MvH,
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">blir det 15 clio då?[:D]
<br />Kanske skulle informera alla andra om hur det ligger till just nu:
MvH,
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">blir det 15 clio då?[:D]
-