Jag får väll utgå från att den är utbytt eftersom boken säger det,men när jag kollade upp firman som bytt kamremen (typiskt nog eftter det jag köpt bilen)så verkade det lite skumt,har ingen f-skatt sedek(handelsbolag)det behöver ju inte betyda någonting i egentligen,men företaget är avvecklat 2 dagar före det som kammremen är utbytt! är det inte typiskt så säg.
Jag bilar varje år genom Europa och vill ju inte bli stående efter vägkanten pga kamremen inte är utbytt i tid,Bilen känns väldigt tight så att säga..... motorn spinner som en katt o lådan växlar som i en dröm(trots 180000mil på mätaren+att den är välldigt fin inuti .
Jag måste bara nämna det ......Jag köpte en Audi a4 kombi och hade den i 12 dagar 120000mil( innan jag sålde den igen) på mätaren men kände att Renault är min bil(hade en megane 1.6 -04 innan som jag gillade skarpt trots div problem med den)Dom sa på jobbet att jag inte va riktigt klok :lol:Ska du byta Audin mot en krånglande Renault

Folk verkar ha ett agg mot Renault? varför förstår jag inte riktigt,man får skitmycket bil för pengarna massa utrustning o go komfort relativt lättlagat måste jag säga,alla bilar går ju sönder på ett eller annat sätt,jag kör numera BARA Renault
Går det inte rent fysiskt att ta reda på om kamen är utbytt ?
En sak till.....Det var någon som undrade om jag verkligen heter Jack Black!....Svaret är Ja ,dock så är Black förkortning utav mitt last name så att säga