Glödstift till kangoo
Moderator: Forumpolisen
Glödstift till kangoo
Hej! Behöver byta glödstift på min kangoo 99:a 1,9d och tänkte höra om ngn har köpt det på biltema eller?
Tyckte jag läste innan att ngn gjort det och frågan är då vilket artikelnummer det är eller om det är från annan bil. För dom har ju inte kangoo me där suck och mekonomen tar ju över 300 kr st vilket jag tycker är riktigt dyrt.
Tacksam för svar
Mvh Ulrick
Tyckte jag läste innan att ngn gjort det och frågan är då vilket artikelnummer det är eller om det är från annan bil. För dom har ju inte kangoo me där suck och mekonomen tar ju över 300 kr st vilket jag tycker är riktigt dyrt.
Tacksam för svar
Mvh Ulrick
Ulrick Nielsen
Re: Glödstift till kangoo
jag köpte 4st inkl frakt från england (ebay) för 271kr tog 3 dagar att få dom..Ulrick wrote:Hej! Behöver byta glödstift på min kangoo 99:a 1,9d och tänkte höra om ngn har köpt det på biltema eller?
Tacksam för svar
Mvh Ulrick
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen