Kan låsa men ej låsa upp
Moderator: Forumpolisen
Kan låsa men ej låsa upp
Grand Espace -04 Kan ej låsa upp skiten men funkar utmärkt att låsa.
Har bytt batterie i dosan kollat säkringar och lagtav minuspolen i 5min men problemet kvarstår. Tips någon???
Har bytt batterie i dosan kollat säkringar och lagtav minuspolen i 5min men problemet kvarstår. Tips någon???
Kristofer Bjursell
Re: Kan låsa men ej låsa upp
Bjurs wrote:Grand Espace -04 Kan ej låsa upp skiten men funkar utmärkt att låsa.
går det att låsa/ låsa upp manuellt ? dvs med nyckeln?
det låter som att dosan trasig eller något har släppt i dosan. det du kan göra är att öppna isär dosan och kolla att allt ser bra ut där inne.
lycka till
//Marcus
låter som kort fel.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Hade borta reservnyckeln hittade den i en uddajackabakom allt annat i hallen men kan nu meddela att det funkar klockrent med reservnyckeln så tack för tipset
Kristofer Bjursell
ok va bra, ta och kika på dosan, ibland e det lätt fixatBjurs wrote:Hade borta reservnyckeln hittade den i en uddajackabakom allt annat i hallen men kan nu meddela att det funkar klockrent med reservnyckeln så tack för tipset
//marcus