Bilnilsson ?
Moderator: Forumpolisen
Bilnilsson ?
Tydligen så har Rolf på Bilnilsson i Alingsås slutat , har någon på forumet något annat namn på Bilnilsson som kan Renault ?
rlu
Re: Bilnilsson ?
Den anda killen (vad nu han hette) finns väl kvar. Är det boutiqe grejor du vill ha så kanske det blir svårare numera. men du kan ju försöka 

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Jo jag ringde dit förra veckan och frågade då ' vem ska man vända sig till nu ' när det gäller Renault och fick till svar att ' ja det var en bra fråga ' , jag ska prova igen , den personen som jag pratade med verkade inte så där intresserad men jag ska prova igen , nej det är inga boutiqe grejor utan i detta fall gäller det tändstift till Laguna II V6 , inte dom billigaste precis och för att spara en päng så brukar jag handla där men är tacksam om någon känner till någon annan firma som lämnar 20 % , Jag har iofs inte pratat med Benny än , kanske vore en idé.mange wrote:Den anda killen (vad nu han hette) finns väl kvar. Är det boutiqe grejor du vill ha så kanske det blir svårare numera. men du kan ju försöka
rlu
Fråga efter Jonas Karlsson, han är hjälpsam! 

Johan Nilsson
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
Re: Bilnilsson ? Tändstift priser
fuzzion wrote:Fråga efter Jonas Karlsson, han är hjälpsam!
OK, Tack för det ,
Har någon tips på firmor som säljer stift till sas bra priser ?
rlu
- figgesoft
- Firstname: Fredrik
- Surname: Sjöholm
www.autofrance.se är ett bra kort om du söker reservdelar..
Fredrik Sjöholm - Landskrona / Medlem#1430