OBS behov av snabba tips o erfarenheter, när svärfar skulle ha sin bil på julaftonskvällen hade framrutan i dörren åkt ner! den var uppe när han lämnade bilen senast innan detta.. den hade åkt ner och nu går den inte att få varken upp eller ner.
det kommer inte nån spänning fram till motorn när man trycker på knappen. kan det vara i knappen?
alla andra rutor fungerar och jag bör tillägga att han säger att denna ruta har fungerat lite när den vill innan!
skulle du kunna berätta litemer tror du? eftersom jagpåstår att de inte kommer nån styrström från knappen till motorn..? brukar den åka ner av sig självt när den går sönder eller?
säkringarna är hela, du vet inte vilka stidt/kablar det är? det är ju ett stort kontakstycke till båda hissarna. kan ju iofs prova mig fram men de tar ju ett tag
ja visst dom andra funkar...ja får ta o ohm mäta den då, skulle bara vatt sönt att ha vilka stift det är men aj får väl leta mig fram till det.. är detta vanligt? tycker inte rutan bordeåka ner pga av fel i brytaren..