S: renault 5 gte
Moderator: Forumpolisen
S: renault 5 gte
nu ska den säljas
färdigt projekt, stått nu i flera år inomhus.
r5 gte kaross -89 med originalmotor , helbur, plastmotorhuv, stålomspunna bromsslangar, decarbon dämpare runt om, med sänkfjädrar, mm
finns 1st komplett isärmonterad volvo 480 turbo motor. samt massor med reservdelar, som motorblock topplock, växellådor mm. mm.
ring vid intresse.
0709448767 finns i stockholm
färdigt projekt, stått nu i flera år inomhus.
r5 gte kaross -89 med originalmotor , helbur, plastmotorhuv, stålomspunna bromsslangar, decarbon dämpare runt om, med sänkfjädrar, mm
finns 1st komplett isärmonterad volvo 480 turbo motor. samt massor med reservdelar, som motorblock topplock, växellådor mm. mm.
ring vid intresse.
Last edited by General on 01 May 2009, 19:19, edited 1 time in total.
Re: S: 2st renault 5 gte
jag vet varför reservdelsbilen inte får bränsle,tanken och bensinpumpen är borttagenGeneral wrote: nu finns en reservdelsbil som följer med.
den är helt komplett har endast tagit bort tank, bensinpump och avgassystem som ska monteras på den röda renån.
dock är reservdelsbilen ej startklar. den får ingen soppa. men lätt fixat för den händige.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: S: 2st renault 5 gte
efter att ha läst igenom annonstexten märkte jag att det såg lite konstigt ut. men utöver att tanken är veck så är det ett till fel för dem som inte förstog det.Tony wrote:jag vet varför reservdelsbilen inte får bränsle,tanken och bensinpumpen är borttagenGeneral wrote: nu finns en reservdelsbil som följer med.
den är helt komplett har endast tagit bort tank, bensinpump och avgassystem som ska monteras på den röda renån.
dock är reservdelsbilen ej startklar. den får ingen soppa. men lätt fixat för den händige.
Det står ort Sweden på dig. Bor du granne med mig då ? i så fall kan ja köpa reservdelsbilen.
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
det står stockholm längst ner i första inlägget...Robin wrote:Det står ort Sweden på dig. Bor du granne med mig då ? i så fall kan ja köpa reservdelsbilen.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Hemskt ledsen över mitt dryga inlägg. Skulle inte gå ut över dig ! Har haft en extremt dålig dag bara.General wrote:du får läsa om HELA annonsen så ser du att vi inte bor grannar.Robin wrote:Det står ort Sweden på dig. Bor du granne med mig då ? i så fall kan ja köpa reservdelsbilen.
ska du ställa liknande dumma frågor är du välkommen att ringa mig
Dock så stod bilen lite långt ifrån mig då, så det känns inte värt att hämta den =)
Lycka till med försäljningen
Mvh Robin
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531