konbane/ däck sparkar träff lunda (uppsala) 19/7 2008
Moderator: Forumpolisen
Riktigt trevlig träff även om det blev några hamburgare för mycket.
Spidern va hur kul som helst att köra krävs dock att man får köra in sig på den mer samt inte några nygamla slicks utan färska svålar så ska de nog gå att pressa den ännu mer.
Icke att förglömma kvällens goda middag på broncos.
De är fasen att det inte är oftare man är i sthlm med så trevligt sällskap.
Toppen jobb av både mange o falk
Spidern va hur kul som helst att köra krävs dock att man får köra in sig på den mer samt inte några nygamla slicks utan färska svålar så ska de nog gå att pressa den ännu mer.
Icke att förglömma kvällens goda middag på broncos.
De är fasen att det inte är oftare man är i sthlm med så trevligt sällskap.
Toppen jobb av både mange o falk
Tim Olofsson Olofström
R19 16v HB -93 blivande rallybil
Megane CC 2.0T -06 under utveckling
R19 16v HB -93 blivande rallybil
Megane CC 2.0T -06 under utveckling
japp om ni kan respektera att styrelsen inte kunde komma till Värmland pga träffar som krockar...kmfdm wrote:Jag kunde tyvärr inte delta i träffen pga familjeskäl. Hoppas du kan respektera det Tony.Tony wrote:riktigt kul, A-sprinten är riktigt krävande svårt att få ett bra flyt då avståndet mellan konerna ändrar sig hela tiden.
Upplägget med 2 identiska tider gjorde att alla hade lika lätt (läs svårt) att vinna oavsett vilken bil man körde.
Några av träffdeltagarna undrade varför inte klubbens Pr ansvarige fanns på plats.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Jo det funkade bra på vägen hem,brummar lite fortfarande trots att bilen är avstängdmange wrote:Så ni är hemma igen antar att ni är lite lomhörda men annars så gick det väl bra....
Skoj att ni kom upp hade det riktigt trevligt i helgen
Tack för en superkul träff, det gör jag gärna om trots avståndet
enl trippmätaren drog bilen straxt under 1l/mil och då är Lunda inräknat , blev ganska många mil där för mig tror jag fick ihop flest varv...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Med ni antar jag att du menar Johan, Pia och Jag. Ingen av oss (mig veterligen) har sagt att vi inte respekterar att representanter från styrelsen inte dök upp i Karlstad. Vi har således inga problem med det. Var får du allt ifrån? Du verkar inte missa några tillfällen att hoppa på någon av oss - trist Tony!Tony wrote:japp om ni kan respektera att styrelsen inte kunde komma till Värmland pga träffar som krockar...kmfdm wrote:Jag kunde tyvärr inte delta i träffen pga familjeskäl. Hoppas du kan respektera det Tony.Tony wrote:riktigt kul, A-sprinten är riktigt krävande svårt att få ett bra flyt då avståndet mellan konerna ändrar sig hela tiden.
Upplägget med 2 identiska tider gjorde att alla hade lika lätt (läs svårt) att vinna oavsett vilken bil man körde.
Några av träffdeltagarna undrade varför inte klubbens Pr ansvarige fanns på plats.
Ullis Bergström
Renault F1-supporter
Göteborg/ Värmland
http://www.youtube.com/watch?v=pTkrSlsNfxQ
Do as I say and never question what I do
Renault F1-supporter
Göteborg/ Värmland
http://www.youtube.com/watch?v=pTkrSlsNfxQ
Do as I say and never question what I do
Det har jag aldrig heller påstått,men alla 3 var tvungna att skriva att folk saknade representanter från styrelsen, vi ville skoja till det lite och skriva något liknande, men Ni uppfattar bara allt som påhopp...Cherie wrote:Med ni antar jag att du menar Johan, Pia och Jag. Ingen av oss (mig veterligen) har sagt att vi inte respekterar att representanter från styrelsen inte dök upp i Karlstad. Vi har således inga problem med det. Var får du allt ifrån? Du verkar inte missa några tillfällen att hoppa på någon av oss - trist Tony!Tony wrote:japp om ni kan respektera att styrelsen inte kunde komma till Värmland pga träffar som krockar...kmfdm wrote: Jag kunde tyvärr inte delta i träffen pga familjeskäl. Hoppas du kan respektera det Tony.
Nu slutar vi med att sabba tråden tycker jag...
Falk wrote: Man får inte vara dum inte (trots att man är smålänning...).
Akta dej vad du skriver vissa kan ta det som personliga påhopp (begriper inte skämt)
Ett stort tack till alla inblandade arrangörer.
Falkarna som sett till att det blev en bana.
Mange som hållit i trådarna och fixat det mesta runt i kring.
Tidtagarna som gjorde att vi kunde gämföra våra tider.
Samt alla som kom som gjorde att det blev en massa trevligt folk att träffa.
Kommer planera in detta evenemang till nästa år igen.
Körde spidern några ggr.(jag leder nog som träffens gräsklippare)efter lite justerande på bromsvåg och värmning av däck så fick jag 2 tider som jag var nöjd med Kräver dock mycket träning för att veta exakt hur bred den är, så konorna står kvar
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Tips - Sök på nätet. Finns en del olika alternativ du kan testa på. Konor kan man köpa själv Har investerat i ett gäng, så har man tid å plats kan man alltid roa sig. Brukar finnas lite tips i AMS också, tror de har haft med konbanor där.figgesoft wrote:kan man inte få en karta med konuppställningen, så man kan öva lite själv på nån öde parkeringsplats..?
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Finns på automobils hemsida under A-sprint får dock ha en stor parkeringsplatsfiggesoft wrote:kan man inte få en karta med konuppställningen, så man kan öva lite själv på nån öde parkeringsplats..?
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Står dock fel i den texten man kör vänstervarv runt konerna till höger
Som ni ser så är den lite lurig efterssom konerna inte står på samma avstånd så vissa koner kommer man fram till väldigt fort
Som ni ser så är den lite lurig efterssom konerna inte står på samma avstånd så vissa koner kommer man fram till väldigt fort
Magnus Janard - Segeltorp #561