Klocka/display - Clio Sport -00 - Klockan "vandrar"
Moderator: Forumpolisen
-
Klocka/display - Clio Sport -00 - Klockan "vandrar"
Hej!
Härinne verkar det finnas en hel del folk som är duktiga på alla möjliga Renaulter, min förhoppning är att det är någon mer än jag som har haft följande problem:
Klockan på displayen till stereon (i mitten på instrumentpanelen) "vandrar". Timmarna rullar på som om man håller på att ställa om klockan. Har någon sett detta problem innan?
Jag har även ett annat problem, mina blinkers blinkar inte, de bara lyser... Sitter det relä i 2000-modellen eller är allt styrt med styrboxen? Vad är det för relä i såna fall och vart sitter det?
Tacksam för svar
MVH Oskar
Härinne verkar det finnas en hel del folk som är duktiga på alla möjliga Renaulter, min förhoppning är att det är någon mer än jag som har haft följande problem:
Klockan på displayen till stereon (i mitten på instrumentpanelen) "vandrar". Timmarna rullar på som om man håller på att ställa om klockan. Har någon sett detta problem innan?
Jag har även ett annat problem, mina blinkers blinkar inte, de bara lyser... Sitter det relä i 2000-modellen eller är allt styrt med styrboxen? Vad är det för relä i såna fall och vart sitter det?
Tacksam för svar
MVH Oskar
Oskar Sjögren
-
-
-
Tqck så mycket för hjälpen! Reläet skall jag kolla på, men klockan, det vete fan om jag vill skruva isär hela instrumentpanelen... Men tack så mycket!rscliosport wrote:blinkers reläet e ett litet relä det sitter 3 st på höjden det som är nederst är blinkers... det kan även vara varningsblinkers knappen som bråkar....
Oskar Sjögren