Kändis på pallplats i snösvängen i Classic Motor nr 3

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
kmfdm

Kändis på pallplats i snösvängen i Classic Motor nr 3

Post by kmfdm »

Hur gick det i Snösvängen Mange? Din grymma Doffe "Le Féroce" gör sig bra på bild. "Hört och Hänt" i Classic Motor nr 3 8)
Lika coolt som att hamna på festisdorna i Se och Hör :wink: (Blaskan som finns hos alla frisörer) Skojar bara! Du ligger i och övar till sommaren...
Å den nya svänghjulet gör väl att bilen svänger alldeles förträffligt bra?
En pallplats grejade du åxxå!
Tredje plats [smilie=cornut.gif]
Vilken prestation!
Nästa år tar du dom :!:
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
mange
Forumpolis

Post by mange »

Jasså jag var med på bild :D va skoj får rusa ner till kiosken och titta i tidningen 8)
Snösvängen är skoj jag och farsan har varit med några år nu skoj att åka gammelbil på vintern :D
Det var lite kyligt i doffen men det gick bra (värmeelementet är bortpriooriterat på racedoffen så lite kallt blev det mot slutet :D ).
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
kmfdm

Post by kmfdm »

Vad kör Nalle-Björn Janard? Är han medåkare?
Den där lilla grå Doffen är en riktig kamera-magnet. Motpol mot välputsat Bling-Bling, men så cool! Utan värme i bilen så får du klä dig smart. Lager på lager, baklava å hjälm + skoteroverall [smilie=eclipsee_steering.gif] sen får du väl växla lite extra, och steppa på pedalerna. Fotarbetet gör ju nästan hela jobbet. Med en stepp- eller flamencokurs i bagaget, så klättrar du överst på pallen nästa år...

Hur är loppet upplagt? Vilken åldersgräns är det på bilarna? Är det indelat i olika klasser, eller kör alla mot alla? Vinteraktiviteter är roliga, synd bara att det är dålig spridning på info om man inte själv är aktiv utövare.

Berätta lite! Varför inte i Renommé?
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
mange
Forumpolis

Post by mange »

Hmm vet inte om den var så uppskattad på detta event finns många gubbar som anser att original är bäst.
Farsan är medåkare (eller om han kör så är jag medåkare)
Tävlingen är en tipsorientering med bil så man får en vägbeskrivning och så besvarar man frågor längs vägen. frågorna brukar handla om bilar eller saker från förr :D
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

Grattis till placeringen Mange! :D

Den gråa tuffingen platsar alltid tycker jag. Den dra blickarna till sig. Måste se om jag kan få tag på Classic Motor...
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
mange
Forumpolis

Post by mange »

var en riktigt snygg fartbild på bilen :D
Image
Post Reply