Laguna Touring 1.8 Euroline-01-mille08
Moderator: Forumpolisen
Laguna Touring 1.8 Euroline-01-mille08
Tjena Grabbar/Tjejer
Idag har jag införskaffat mig på en Renault Laguna Touring 1,8. Bilen Är mörkblå med tonade rutor. Mina planer för denna bil kommer jag uppdatera hela tiden. Saker som jag har som plan att bygga på bilen.
- kjolpaket, har ett kjolpaket från tyskland men det är för en sedan så har kollat med en firma om dom kunde modda det så den fick plats på min kärra. Ja, självklart blev deras svar. Även till ett bra pris
- Göra lite mer som en bösserblick på bilen istället för att sätta dit ett par "vanliga" ögonlock.
- Damasker till bakljusen.
- Lacka allt i bilens färg.
- Vita sido blinkers
- Ett par 18" fälgar lackade i bilens färg med kromad bred fälgkant.
- Dubbla avgaspipor bak på bilen(moddar bakkjolen)
- Sen men inte minst ljudet i bilen skall ses över, men det kommer i sista hand.
Kommer uppdatera med bilder etc på allt jag gör. Tacksam om ni även har synpunkter på saker som man kan bygga på
ha det så länge!!
Idag har jag införskaffat mig på en Renault Laguna Touring 1,8. Bilen Är mörkblå med tonade rutor. Mina planer för denna bil kommer jag uppdatera hela tiden. Saker som jag har som plan att bygga på bilen.
- kjolpaket, har ett kjolpaket från tyskland men det är för en sedan så har kollat med en firma om dom kunde modda det så den fick plats på min kärra. Ja, självklart blev deras svar. Även till ett bra pris
- Göra lite mer som en bösserblick på bilen istället för att sätta dit ett par "vanliga" ögonlock.
- Damasker till bakljusen.
- Lacka allt i bilens färg.
- Vita sido blinkers
- Ett par 18" fälgar lackade i bilens färg med kromad bred fälgkant.
- Dubbla avgaspipor bak på bilen(moddar bakkjolen)
- Sen men inte minst ljudet i bilen skall ses över, men det kommer i sista hand.
Kommer uppdatera med bilder etc på allt jag gör. Tacksam om ni även har synpunkter på saker som man kan bygga på
ha det så länge!!
Last edited by mille08 on 17 Nov 2007, 20:03, edited 1 time in total.
Emilios Silverörn, Renault Laguna 1.8 Touring-01
Renault clio 2.0 sport-02
till vilken bil då?? du har nämligen skrivit i två olika inlägg som handlar om olika bilar..Detta är lagunan...mille08 wrote:även beställt avgasystem(sista delen) som mynnar ut fint på varsinn sida med ovalt munstycke på slutet. Mer än halva priset jämfört med SAM här i sverige
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Till båda mina bilar.Tony wrote:till vilken bil då?? du har nämligen skrivit i två olika inlägg som handlar om olika bilar..Detta är lagunan...mille08 wrote:även beställt avgasystem(sista delen) som mynnar ut fint på varsinn sida med ovalt munstycke på slutet. Mer än halva priset jämfört med SAM här i sverige
*Renault Laguna 1.8 Touring Euroline 01
*Renault Laguna 2.0 sport 02
Så båda får ha dubbel
Emilios Silverörn, Renault Laguna 1.8 Touring-01