Windows Vista
Moderator: Forumpolisen
Nu har jag precis börjat köra Vista och jag tycker inte den använder farligt mycket ram.. Jag har 2gb och den använder 30% med mail och en hel del andra småprogram öppna..
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Beror på vad du har installerat, vilken hårdvara eller om du kör home eller extreme osv... Ska du bara "worda" klarar du dig, men kör du wow osv så skiter det sig direkt med 1gig.Joakim16v wrote:Nu har jag precis börjat köra Vista och jag tycker inte den använder farligt mycket ram.. Jag har 2gb och den använder 30% med mail och en hel del andra småprogram öppna..
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
Nej tacka vet jag textbaserad konsol i Linux.Tony wrote:Köpte bara en gb till då jag kör på ett hybridkort som har nya 775sockel och gamla AGP, DDR minnen.. så jag skall byta ut skiten inte så prioriterat ännu så det fick bli ett par matchade ddr minnen.. hittade vista edition moderkort med inbyggt flaschminne, ny funktion i vista att man kan ta en minnespinne och använda som minneshjälp. och tydligen skall det lära sig vad man oftast gör åxå så det laddas in i minnet vid uppstart...
Läste att minsta datorkrav på ultimate var 1gb ram och 1ghz cpu..funkar nog till att surfa med men inte något annat..
He he , Ubuntu til Tony ?
Hilsen
Øyvind Warhuus, Vikersund
- R10 Major
- R5 GTS
- Laguna
- R5 GTS
- Laguna