Träffar...
Moderator: Forumpolisen
- Clio_fidde
Träffar...
Fick hem Renome och resten av grejjerna häromdagen och kollade igenom årets träffar... man blir ju rätt besviken (iaf jag blev det) om man inte kör en gammal klassisk Renault.. typ 2-3 av 19 träffar som inte berör klassiska bilar.. 

Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Måste väl finnas några i klubben som kör tex Clio Sport, eller Clio 16V, Mégane...lite sportigare som kan gå ihop å fixa nån träff tillsammans om det är köra bana eller nåt i den stilen som du är ute efter?
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Re: Träffar...
Tråkit att du tycker så.Men även de classiska träffarna brukar ha utrymme för lite modärnare bilar huvudsaken då är att de är i ett iögonfallande fint skick.Clio_fidde wrote:Fick hem Renome och resten av grejjerna häromdagen och kollade igenom årets träffar... man blir ju rätt besviken (iaf jag blev det) om man inte kör en gammal klassisk Renault.. typ 2-3 av 19 träffar som inte berör klassiska bilar..
En urfräch Clio 1 tillhör ju inte vanligheterna i dag så du får säkert komma in även om det står "Träff Classic" på inbjudan.
Om man vill göra reklam för andra träffar eller arrangera själv/med kompisar så är det bara att tala om...
- Vilka som är välkomna
- Var träffen är
- När
- Kontaktperson
På så vis så kan du ju styra så att träffarna går mer i din smak.
Lycka till

Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Om det är någon träff som du tycker man ínte skall missa (ex på strippen med bilsport). skriv dig som kontakt person och hör med dom om man kan få en klubbavdelnig (eller spontanträffas). Tidigare år så HAr vi haft en clioträff men jag känner att det räcker för mig att annorna sthlm träffen(även den öppen för nya bilar) men man vet aldrig.
Hursom listan är inte spikad på något sätt så det kan mycketväl tilkomma träffar.
Hursom listan är inte spikad på något sätt så det kan mycketväl tilkomma träffar.
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.