Fel forum jag vet...
Moderator: Forumpolisen
Fel forum jag vet...
Har idag fått testa ett nytt avgasystem som ska släppas på marknaden för 850 S/C/V70 turbo. Men skulle gärna vilja ha lite komentarar av vad folket tycker om det. Jag vet att det är helt fel forum men jag vet ju att ni är killar och TJEJER med smak så ni kan väll komentera ändå.
Så över ös med komentarer nu
Ursäkta att bilen är skitigt men det är ju vinter
Så över ös med komentarer nu
Ursäkta att bilen är skitigt men det är ju vinter
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
- Stymie
- Firstname: Albert
- Surname: Sjöberg
Utblåset var inte supervackert och bakre dämparen "hänger" lite väl mycket. Totalbetyget är att det ser snyggt ut, frågan är hur det låter
Men att bilen är skitig gör ju inget. Den blir inte snyggare när den är tvättad (fel forum du vet...)
Men att bilen är skitig gör ju inget. Den blir inte snyggare när den är tvättad (fel forum du vet...)
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
- Stymie
- Firstname: Albert
- Surname: Sjöberg
ÄÄÄppäpäpääpppääppp... jag kom med kommentaren först, så slanta in till mig. PM:a för konto
___
Det är dämparen som vi med hängde upp oss på men jag vet inte en mindre dämpare ger mer ljud, och jag vill inte ha mer ljud än vad det är nu i alla fall, sen är det ju 3 tum och rostfritt och när man ligger på motorvägen hörs det knappt nån skillnad.Stymie wrote:Utblåset var inte supervackert och bakre dämparen "hänger" lite väl mycket. Totalbetyget är att det ser snyggt ut, frågan är hur det låter
Svårt att se hur det ser ut i verkligheten på bild med men det är bra med komentarer.
Som jag sa det är ju för att jag vet att ni är kräsna som jag frågar här.
Jens Håkansson - Charlscrown
- t80196
- Forumpolis
- Firstname: Mats
- Surname: Grimme
Kanske måste förtydliga mitt meddelande det var menat som ironiskt, att "kosta på" dvs oavsett om DU betalat nåt för det eller inte.
Någon har ju betalat för detta system och någon har också lagt ner tid på att skruva fast det på en VOLVO..............:-)
Någon har ju betalat för detta system och någon har också lagt ner tid på att skruva fast det på en VOLVO..............:-)
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.
Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
Gillar mest gammelbilar.
Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
På traktorer skall skorstenen gå ut genom huven
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Sen ska det vara ett sånt där plåtlock över skorsten som öppnar sig när man startar traktorn.Dennis wrote:På traktorer skall skorstenen gå ut genom huven
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Ser ut att vara ett välbyggt system, snyggt och mera ekonomiskt med rostfritt stål, det har ju längre livslängd. Bara du själv är nöjd kvittar det väl vad andra tycker
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
- Jolle_Pborn
På Lag II sitter det rostfritt från fabrik,så då får man byta ändå om man vill ha lite ryt .. sugen på att byta ut på min diesel det + chip ca 160hk 340Nm ..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen