Om det fanns en Foto-Almanacka med Renaultbilder...

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

Det här låter spännande. En kalender med blandade modeller och årgångar betalar jag gärna ett par hundra för. Den blir ju unik för klubbens medlemmar också 8)
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
kmfdm

Post by kmfdm »

:D Sitter nu med 3 ex av en egen Renaultkalender, tryckt på fotopapper (Extra film) med mkt gott resultat. Det blev grymt bra!
Innehåll: Twingo koncept, Clio Sport 197, Mégane Renault Sport, Mégane CC, Renault F1, Renault Nepta, Renault Altica, Renault Egeus, Clio Cup, Mégane Trophy, Renault Koleos, R5 Maxi turbo, Renault Alpine A...äh, den blev :shock: :P 8) :D Yummi!
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Johan

Post by Johan »

kmfdm wrote::D Sitter nu med 3 ex av en egen Renaultkalender, tryckt på fotopapper (Extra film) med mkt gott resultat. Det blev grymt bra!
Innehåll: Twingo koncept, Clio Sport 197, Mégane Renault Sport, Mégane CC, Renault F1, Renault Nepta, Renault Altica, Renault Egeus, Clio Cup, Mégane Trophy, Renault Koleos, R5 Maxi turbo, Renault Alpine A...äh, den blev :shock: :P 8) :D Yummi!
Kommer man att få se vilka bilder du har valt ut till Renaultkalendern?
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
kmfdm

Post by kmfdm »

Johan wrote:
kmfdm wrote::D Sitter nu med 3 ex av en egen Renaultkalender, tryckt på fotopapper (Extra film) med mkt gott resultat. Det blev grymt bra!
Kommer man att få se vilka bilder du har valt ut till Renaultkalendern?
Skall det bli en "officiell" klubb-klubbkalender, så måste det beslutas i styrelsen. Hoppas det kan bli verklighet. Jag mailas lite med Mange, å så skall jag väl dryfta lite tankar å idéer som styrelsen får ta ställning till.
När (-och om!) det blir nåt, så kommer det förmodligen att finnas tillgång till bilder som man kan kolla på.
Annars vet du väl hur modellerna som jag räknade upp ser ut? Det är ett antal bilder på bilarna per månad, som visar dom från lite olika håll å vinklar...men om det blir samma bilder som jag har tagit fram till mig själv, det är väl inte säkert :wink:
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström

Dennis
Forumpolis

Post by Dennis »

Om styrelsen är lika snabb som med tröjjor,vindrutestrimers,dekaler,m.m så är det bäst att du kallar den Renault Classic almanaka :lol: och låter årtalet vara en varkant yta 8)
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
fuzzion
Forumpolis

Post by fuzzion »

Dennis wrote:Om styrelsen är lika snabb som med tröjjor,vindrutestrimers,dekaler,m.m så är det bäst att du kallar den Renault Classic almanaka :lol: och låter årtalet vara en varkant yta 8)
:lol: :lol:
Johan Nilsson

Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
kmfdm

Post by kmfdm »

Dennis wrote:Om styrelsen är lika snabb som med tröjjor,vindrutestrimers,dekaler,m.m så är det bäst att du kallar den Renault Classic almanaka :lol: och låter årtalet vara en varkant yta 8)
Dennis, du vet inte hur envis å pushig jag kan vara. Jag har en idé som är grymt bra, och köper dom den inte - kan man alltid köra själv. Håller just på att läsa en grymt intressant bok "Starta eget" :lol:
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström

Tony
Forumpolis

Post by Tony »

kmfdm wrote:
Dennis, du vet inte hur envis å pushig jag kan vara. Jag har en idé som är grymt bra, och köper dom den inte - kan man alltid köra själv. Håller just på att läsa en grymt intressant bok "Starta eget" :lol:
kan ju starta en egen klubb i göteborg...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
kmfdm

Post by kmfdm »

Tony wrote:
kmfdm wrote:
kan ju starta en egen klubb i göteborg...
Vad menar du Tony? :?: Är du ironisk eller bara lite "tyken"? Egen klubb var väl knappast det jag tänkte på...Tycker du att det finns ett behov av flera Renault-klubbar i Sverige? Det finns ju faktiskt redan en handfull :)
Har man en idé som man tycker är bra, å det kan leda till nåt bra å dom inte köper idén så kan man ju göra nåt åt sin idé själv. Det var det jag menade.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström

mange
Forumpolis

Post by mange »

fuzzion wrote:
Håller med om att det tar på tok för lång tid för att få fram detta..
den bistra sanningen är väl att det finns ett liv bredvid deltagandet i styrelsen 8) men jag ska ta upp det igen. :lol:
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Johan

Post by Johan »

mange wrote:
fuzzion wrote:
den bistra sanningen är väl att det finns ett liv bredvid deltagandet i styrelsen 8) men jag ska ta upp det igen. :lol:
Ta gärna upp vad som finns i det omtalade arkivet. Det finns medlemmar som undrar vad som finns i detta arkiv eller är det bara nu ett tomt skåp?
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Stymie
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg

Post by Stymie »

___
Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67, Celta4 -37, Prima4 -39
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
mange
Forumpolis

Post by mange »

Johan wrote:
mange wrote:
fuzzion wrote: :lol: :lol:
Ta gärna upp vad som finns i det omtalade arkivet. Det finns medlemmar som undrar vad som finns i detta arkiv eller är det bara nu ett tomt skåp?
Har kommit så långt att vi skall gå igenom detta arkiv men vet inte när. har själv inte sett något ur "skåpet". jag pushar på igen :D

Jag vet inte varför du tror de ska vara ett tomt skåp... vet du nått som inte jag vet 8)
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Post Reply