Men jösses vilken snygg Megane ! Diskutera och posta bilder.
Moderator: Forumpolisen
Men jösses vilken snygg Megane ! Diskutera och posta bilder.
Bakgrunden är att jag ofta kikar på bla blocket, google för att få inspiration 
Så ta det för vad det är... en grymt snygg bil , mod. och andra
Svart, Renault Megane cabriolet med 17" 1998 (Miltal: 11 000 - 11 999)
Länk : http://www.blocket.se/vi/9751378.htm?ca=8_s
Nästan så man själv blir lite ledsen för Jerry´s skull, att han ska sälja bilen.
Bara OBS, jag känner ej Jerry, men har ju en sådan Cab i kanonskick själv
och vet hur mycket jag gillar den 
Idag ska jag ställa av bilen inför vintern och låta den sova i garaget medans den eländiga saltbilen patrullerar gator och torg *snyft, saknar den nästan redan*
Så det vore skoj att babbla lite om snygga cabbar med andra intresserade för att hålla humöret uppe i längtans tider dvs till snön smält bort och man kan rulla ut med pärlan
Så posta gärna bilder, länkar på och till sjysta Megane I cabrioletter

Så ta det för vad det är... en grymt snygg bil , mod. och andra

Svart, Renault Megane cabriolet med 17" 1998 (Miltal: 11 000 - 11 999)

Länk : http://www.blocket.se/vi/9751378.htm?ca=8_s
Nästan så man själv blir lite ledsen för Jerry´s skull, att han ska sälja bilen.
Bara OBS, jag känner ej Jerry, men har ju en sådan Cab i kanonskick själv

Idag ska jag ställa av bilen inför vintern och låta den sova i garaget medans den eländiga saltbilen patrullerar gator och torg *snyft, saknar den nästan redan*
Så det vore skoj att babbla lite om snygga cabbar med andra intresserade för att hålla humöret uppe i längtans tider dvs till snön smält bort och man kan rulla ut med pärlan

Så posta gärna bilder, länkar på och till sjysta Megane I cabrioletter

Mvh
Paul J - Svea Rike
Vill du mig något utanför topic, skicka pm.
Paul J - Svea Rike
Vill du mig något utanför topic, skicka pm.
- Clio_fidde
usch det låter jobbigtmrMegane wrote:Svårt att sova med alla snygga Megane på nätet
Nej men, allvarligt talat så har jag sömnproblem och sover stundtals egentligen ingenting
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.