Tekniken går frammåt...
Moderator: Forumpolisen
Tekniken går frammåt...
4:e datorn har nyss gjort entré, och det är lika roligt varje gång att koppla ihop eländet
Kom i alla fall ut på nätet igen. Ljudet är inte riktigt OK så det blir väl till att djupdyka i manualerna och kolla alla anslutningar. Logitech Z-5450 Digital skall ha imponernade ljud enligt spelgalningen på jobbet, så jag får väl roa mig med att ställa in ljudet å kolla anslutningarna igen. Suck...
Fast skärmen är OK
24 tum...mmmm

Fast skärmen är OK

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Re: Tekniken går frammåt...
Jag har Logitech Z-5500, digitala 5.1 högtalare. Jag är himla nöjd med dem.kmfdm wrote:4:e datorn har nyss gjort entré, och det är lika roligt varje gång att koppla ihop eländetKom i alla fall ut på nätet igen. Ljudet är inte riktigt OK så det blir väl till att djupdyka i manualerna och kolla alla anslutningar. Logitech Z-5450 Digital skall ha imponernade ljud enligt spelgalningen på jobbet, så jag får väl roa mig med att ställa in ljudet å kolla anslutningarna igen. Suck...
Fast skärmen är OK24 tum...mmmm
Lite mer uteffekt i dem. Men har ej trådlösa bakhögtalare.
Tror du lär bli nöjd.
Jag har baslådan på frigolit, för att det ej ska störa för mkt neråt.
Ann-Kathrine Berner - Göteborg
Nu är det liv i alla högtalare
Har inga grannar under mig, så frigolit behövs inte. Har dock lite folie i närheten för att inte katten skall få för sig att undersöka dator och kablar alltför ingående. Det vibrerar
Det blir nog bra vad det lider...att köra Need for Speed most wanted

Har inga grannar under mig, så frigolit behövs inte. Har dock lite folie i närheten för att inte katten skall få för sig att undersöka dator och kablar alltför ingående. Det vibrerar

Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Antar att du köpt den genom jobbet? inte kul nu när den blir ca +100kr i månaden från det den skulle kostat innan regeringen sa sitt..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
- Clio_fidde
Inte större?kmfdm wrote:Fast skärmen är OK24 tum...mmmm

Själv sitter man å kollar in i en 15" skärm från stenåldern typ..

Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Inte storleken det hänger på
Innehållet är det viktigaste. Forumet är lika spännande oavsett storlek på skärmen
Det är att föredra med mindre skärm, då slipper man allt det gråa vid sidan om...men det skall bli intressant att spela å kolla på bilder.

Det är att föredra med mindre skärm, då slipper man allt det gråa vid sidan om...men det skall bli intressant att spela å kolla på bilder.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Beror ju på vilken skattenivå man ligger på. 64 kr om man ligger på 30% och 110 om man ligger på 51% tror jag det var.Tony wrote:Antar att du köpt den genom jobbet? inte kul nu när den blir ca +100kr i månaden från det den skulle kostat innan regeringen sa sitt..
Det är ju ingenting, eftersom man ändå får en dator gansak billigt, hade kostat en del att köpa den datorn som jag har.
Tänk på att ej ha basen för nära datorn, för så e det med min, att den avger magnetiska fält.kmfdm wrote:Nu är det liv i alla högtalare![]()
![]()
Har inga grannar under mig, så frigolit behövs inte. Har dock lite folie i närheten för att inte katten skall få för sig att undersöka dator och kablar alltför ingående. Det vibrerar![]()
Jag bor på 4:e vån o har som tur e ingen över mig. Men här e lite lyhört, så grannarna roar mig med sin musik ibland...
jo men 110kr blir nästan 4000 kr extra... jag tjänar för mycket..A-K wrote:Beror ju på vilken skattenivå man ligger på. 64 kr om man ligger på 30% och 110 om man ligger på 51% tror jag det var.Tony wrote:Antar att du köpt den genom jobbet? inte kul nu när den blir ca +100kr i månaden från det den skulle kostat innan regeringen sa sitt..
Det är ju ingenting, eftersom man ändå får en dator gansak billigt, hade kostat en del att köpa den datorn som jag har.

Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Håller med....Tony wrote:jo men 110kr blir nästan 4000 kr extra... jag tjänar för mycket..A-K wrote:Beror ju på vilken skattenivå man ligger på. 64 kr om man ligger på 30% och 110 om man ligger på 51% tror jag det var.Tony wrote:Antar att du köpt den genom jobbet? inte kul nu när den blir ca +100kr i månaden från det den skulle kostat innan regeringen sa sitt..
Det är ju ingenting, eftersom man ändå får en dator gansak billigt, hade kostat en del att köpa den datorn som jag har.hade jag vetat detta hade jag köpt min laptop rent och inte genom jobbet..det måste ju nästan vara kontraktsbrott,får man göra så här....
Men någon måste ju betala Moderaternas fusk... och det blir medel Svensson som vanligt.
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
Du ska alltid vara värst.kmfdm wrote:Fast skärmen är OK24 tum...mmmm

Får nöja mig med min utlösta företagsdatorn från december 2001.

Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Värst?Johan wrote:Du ska alltid vara värst.kmfdm wrote:Fast skärmen är OK24 tum...mmmm
![]()
Får nöja mig med min utlösta företagsdatorn från december 2001.

Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Ojdå!kmfdm wrote:Värst?Johan wrote:Du ska alltid vara värst.kmfdm wrote:Fast skärmen är OK24 tum...mmmm
![]()
Får nöja mig med min utlösta företagsdatorn från december 2001.Å andra sidan har jag bara EN bil
att lägga pengar på

Då är jag värst när det gäller Renault 30 TX från 1981 i Sverige.

Johan Larsson, Säffle
jo men 110kr blir nästan 4000 kr extra... jag tjänar för mycket..Tony wrote:A-K wrote:Beror ju på vilken skattenivå man ligger på. 64 kr om man ligger på 30% och 110 om man ligger på 51% tror jag det var.Tony wrote:Antar att du köpt den genom jobbet? inte kul nu när den blir ca +100kr i månaden från det den skulle kostat innan regeringen sa sitt..

Handlar ju om en förmånsbeskattning som regeringen beslutat om...
handlar ju ej om kontraktet.