Tycker Ferrari borde köra ett helt eget Formula Ferrari, där dom inte riskerar att få slåss med "inovativa uppstickare" som hållit på med motorsport i över 100 år.
Hoppas Flavio verkligen ställer till med rabalder om Damper systemet förbjuds.
Igår var det första gången på länge som det inte alls kändes kul att smyg-titta på kvalet. Alonsos nerver börjar tydligen spöka, och så gör han en dum grej vid gul flagg under den fria träningen så att han blir bestraffad med 2 sek. tillägg i varje omgång. Så onödigt! Det roliga var att Schumacher fick samma straff för att ha kört om 2 bilar under rödflagg. Då blev det inte fullt lika hemskt att titta på kvalet. Det bästa av allt är att det verkar som om Renault´n går bra ändå, även utan dampersystemet.
Å nu regnar det i Budapest...detta racet kan gå hur som helst.
Gött att Kimi tog Pole. Gött att Schumacher blev bestraffad han med. Hoppas ingen ställer till det för Alonso i starten, och att han verkligen håller sig kall å fokuserar på att köra. En fördel är att Massa inte tog pole och kan styra farten så att Schumacher kan klättra. Jag hoppas att Kimi vinner faktiskt
Vad tycker ni andra om att ändra reglerna under pågående säsong? FIA borde ju vara oberoende, men jag tycker dom får springa Ferraris ärenden lite grand. Skulle inte förvåna mig om dom är korrupta