Köp av Modus nu eller vänta ett tag, körintryck önskas.
Moderator: Forumpolisen
6000 kr på Volvokortet räcker till 600 mil Men, varför inte pruta lite och be om fulltankad bil i så fall? Etthundrasjuttio tusen verkar vara mkt pengar...har för mig att jag sett specialpriser på Mégane touring som Bilia haft. Runt 159 tusen.
För övrigt - Såg en Modus som fick mycket långa blickar av en tjej som passerade den när den stod utanför på min gata. Hon vände sig om jätte jätte länge efter den. Ful eller inte, en kompis hade en Modus 1,6 16v ett dygn som hyrbil. Hon var väl glatt överraskad. Den var rolig å pigg. Å då kör hon ändå Mégane CC 2.0T i vanliga fall. Smaken är som baken! Du får väl kompromissa med familjen
För övrigt - Såg en Modus som fick mycket långa blickar av en tjej som passerade den när den stod utanför på min gata. Hon vände sig om jätte jätte länge efter den. Ful eller inte, en kompis hade en Modus 1,6 16v ett dygn som hyrbil. Hon var väl glatt överraskad. Den var rolig å pigg. Å då kör hon ändå Mégane CC 2.0T i vanliga fall. Smaken är som baken! Du får väl kompromissa med familjen
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Re: Köpa renault, vilken?
sa jag att det skulle till föra något då??attwood wrote:Hej igen!
Mödis o klitoris???
Nja lite kul var det väl. Men tillförde det något?
Blev uppringd av Reimes i Örebro ang köp av Renault Touring.
De hade ett erbjudande : köp en lagerbil och få 6000kr i bensin på Volvokortet.
Är det något att fundera på, är ju 60mil fram o tillbaka?
sten
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Det blev en Megane Touring
Det blev en Megane Touring med sportpaket inkl vinterdäck o dragkrok.
176.200 pengar kostar den.
Vår första nya bil, hoppas inte det blir en besvikelse.
sten
176.200 pengar kostar den.
Vår första nya bil, hoppas inte det blir en besvikelse.
sten
Nöjd med nya Megan Touring 1.6
Har nu haft Touringen över helgen. Frugan och jag slåss om att köra bilen, blir aldrig för gammal för ny bil.
Enda jag hänger upp mig på är att jag hade nog valt 2.0, om jag hade fått välja.
Mycket trevlig bil, snygg. Även barnen gillar den nu.
Bra med mycket fack överallt.
Men tyvärr en riktig smutsgris på dammiga vägar, men det är även vår Scenic åxå så det är vi vana vid.
Den är såååååååååå snygg i Platina silver.
sten
Enda jag hänger upp mig på är att jag hade nog valt 2.0, om jag hade fått välja.
Mycket trevlig bil, snygg. Även barnen gillar den nu.
Bra med mycket fack överallt.
Men tyvärr en riktig smutsgris på dammiga vägar, men det är även vår Scenic åxå så det är vi vana vid.
Den är såååååååååå snygg i Platina silver.
sten
Kul att du är nöjd med bilen det är en fin vägvagn......motorn som man skulle ha men inte tas in till sverige är 2,0 T. tydligen samma bränsleekonomi som 2,0 men mer häst
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Så länge man inte gasar på ja...mange wrote:Kul att du är nöjd med bilen det är en fin vägvagn......motorn som man skulle ha men inte tas in till sverige är 2,0 T. tydligen samma bränsleekonomi som 2,0 men mer häst
Plattan i botten och turbon laddar så det blir botten ur i tanken, men vid jämn och lugn fart drar den som icke turbon.
Hälsar
Roland Mabo, Solna
*
Mégane II Touring 1,6 16V Elegance -04
Roland Mabo, Solna
*
Mégane II Touring 1,6 16V Elegance -04