Yes!! Min Laguna klarade besiktningen
Moderator: Forumpolisen
Yes!! Min Laguna klarade besiktningen
"Den här var det inga problem med", sa killen och lämnade tillbaks nyklarna. Möjligen sa han det med en anings förvåning i rösten.
Enda felet han hittade på min Laguna var musiken. Stämde inte med min stil tyckte han.
(jag har dreadlocks, bilnyckeln hängde i ett Bob Marley band, men stereon öste ur tung housetechno). Haha...
Jag ser fram emot en skön, gungande sommar... Sköna mil, skön bil, skön stil.
Enda felet han hittade på min Laguna var musiken. Stämde inte med min stil tyckte han.

Jag ser fram emot en skön, gungande sommar... Sköna mil, skön bil, skön stil.
Hälsar
Roland Mabo, Solna
*
Mégane II Touring 1,6 16V Elegance -04
Roland Mabo, Solna
*
Jag var lite orolig för besiktningen eftersom den hade fått nya "hemmagjorda" bromsrör för Volvo kunde (ville) inte leverera till min verkstad, så verkstaden (Solna Bilteknik) fick tillverka egna (fanns inte hos andra leverantörer, som Micro m fl, heller).
Men det gick ju bra...
Sköna, mjuka mil nu. Aaaah...
Men det gick ju bra...

Hälsar
Roland Mabo, Solna
*
Roland Mabo, Solna
*
är du rädd för att det va "pirat" rör lr,seriöst allså varför betala volvo orginalrör när man kan göra egna som blir minst lika bra om inte bättre,till vissa bilar gör till och med märkesverkstan egna rör efter dom som sitter på plats dom kan inte ens tala om hur långa dom skall vara,för dom vet inte......så sluta tänka på orginal och pirat delar finns inget som heter så och inget att oroa sig för alls......RolandM wrote:Jag var lite orolig för besiktningen eftersom den hade fått nya "hemmagjorda" bromsrör för Volvo kunde (ville) inte leverera till min verkstad, så verkstaden (Solna Bilteknik) fick tillverka egna (fanns inte hos andra leverantörer, som Micro m fl, heller).
Men det gick ju bra...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen