Nya numret av Renommé (nr 3 2005)
Moderator: Forumpolisen
Nya numret av Renommé (nr 3 2005)
Ville bara tacka för ännu ett bra nummer med trevlig läsning, samt även fin nyckelring med klubbloggan. 

Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
- Clio_fidde
Jag vi får inte glömma Joel som har skött allt med tidningen tidigare och fortfarande sköter webbsidan och forumet. Tack Joeljoel wrote:FYI så har ju Leif Hurtig tagit över Renommé efter undertecknad.
Tack för mig!![]()
/J
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

- fruktsallad
Snyft har jag varit dumm.
Fick tidningen men ingen nyckel ring.
Hmmm måste ha varit elak.
Men va sjutton jag fick ju trevlig proffsig läsning synd att man bara längtar så efter nästa nummer..*LER*
Tack för det slit ni lägger ner allihop båder med tidning och forum och träffar..
Fick tidningen men ingen nyckel ring.
Hmmm måste ha varit elak.
Men va sjutton jag fick ju trevlig proffsig läsning synd att man bara längtar så efter nästa nummer..*LER*
Tack för det slit ni lägger ner allihop båder med tidning och forum och träffar..
TAck från Fruktsallad
Joacim Johansson medlem 1456
LAguna V6 3.0 (uppsala)
Joacim Johansson medlem 1456
LAguna V6 3.0 (uppsala)
Ombyggd nyckelring!
Jag har filat bort fästörat på min fina nyckelring och gjort en mycket snygg liten skylt att ha på instrumentbrädan i 12an. Idén fick jag från skylten som sitter i Williams clion. Dumt eller inte men där syns den, det gör den inte i fickan.
Kent!
Kent!
Re: Ombyggd nyckelring!
R12-Kent wrote:Jag har filat bort fästörat på min fina nyckelring och gjort en mycket snygg liten skylt att ha på instrumentbrädan i 12an. Idén fick jag från skylten som sitter i Williams clion. Dumt eller inte men där syns den, det gör den inte i fickan.
Kent!

Site Admin - Håller koll på forumet