renault 5 gte cat 88
Moderator: Forumpolisen
-
renault 5 gte cat 88
hej jag har en r5 gte och gnistan har försvunnit på den och jag tror att det är tändmodulen och nu undrar jag var den sitter tack på för hand
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Sontan</i>
<br />Tändmodulen va paj på min så nu ha den blivit förpassad till reservdelsbil.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hallå ! du kan juh inte göra den till reservdelsbil om det bara är tändmodulen som är felande !?
En så pass ovanlig bil (eller börjar bli) kan man inte bara ta ihjäl !
Grejja bilen nu och ändra sälj eller ut och kör med den =)
<br />Tändmodulen va paj på min så nu ha den blivit förpassad till reservdelsbil.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hallå ! du kan juh inte göra den till reservdelsbil om det bara är tändmodulen som är felande !?
En så pass ovanlig bil (eller börjar bli) kan man inte bara ta ihjäl !
Grejja bilen nu och ändra sälj eller ut och kör med den =)
Ja ha en till så de ä lungt, å dessutom ä de väll bättre å han en fullt fungerande än två som är sönder. En ny tändmodul kostade så mycket att den inte är värd kosta på bilen å så behöver den nya vinterdäck med mera.
Dessutom ä de "bara" en TS, delarna gå till en GTS som jag tycker ä mycket snyggare, iaf invändigt.
Om nån vill köpa den eller delar så kan de nog ordnas, men den säljes inte komplett. Karossen är fin men motorn ha tryckt ut olja i kylarvattnet. Hör av er om de ä nåt ni behöver.
Dessutom ä de "bara" en TS, delarna gå till en GTS som jag tycker ä mycket snyggare, iaf invändigt.
Om nån vill köpa den eller delar så kan de nog ordnas, men den säljes inte komplett. Karossen är fin men motorn ha tryckt ut olja i kylarvattnet. Hör av er om de ä nåt ni behöver.