Planing/portning av GTE topp
Moderator: Forumpolisen
Nu har jag fått Kamaxeln,ser ut å va riktigt bra kvalité,absolut inga problem med förskottsbetalningen.Var nere på banken o betalade,faxade kvittot till Jens,han skickade paketet samma dag,Lysande service.Tog en vecka innan jag hade paketet pga,vikarier i tobaksaffären där paketet anlände,dom visste inte hur dom skulle scanna in ett utlandspaket.Normalt sett ska det inte ta mer än ca 3dagar från Danmark.
Ha det gott
Ha det gott
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mogge</i>
<br />hehehe,,,,,jaja datorn behöver kanske också trimmas
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja och stylas...sedan har min kenwood cd gått sönder[:(]displayen och knapparna är döda,så nu funkar det bara med fjärren,tyvärr finns det inte ejekt på fjärren så skivan sitter i...
<br />hehehe,,,,,jaja datorn behöver kanske också trimmas
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja och stylas...sedan har min kenwood cd gått sönder[:(]displayen och knapparna är döda,så nu funkar det bara med fjärren,tyvärr finns det inte ejekt på fjärren så skivan sitter i...