Dags att ställa av inför vintern

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Nu är monstret inhandlat !

Nissan Kingcab V6 SE -91 !

Farthållare, 4x4, Hög/låg växel, Elhissar, c-lås, 31" däck med Mudd Mönster, Frontbåge med 3st Hella Extraljus mm mm =)

Perfekt att frakta skotern på =) och går som en dröm på långfärd faktiskt ! Sen kan man parkera precis vart man vill =D
Clio Micke
Posts: 58
Joined: 22 Apr 2005, 12:48
Location: Sweden

Post by Clio Micke »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Nu är monstret inhandlat !

Nissan Kingcab V6 SE -91 !

Farthållare, 4x4, Hög/låg växel, Elhissar, c-lås, 31" däck med Mudd Mönster, Frontbåge med 3st Hella Extraljus mm mm =)

Perfekt att frakta skotern på =) och går som en dröm på långfärd faktiskt ! Sen kan man parkera precis vart man vill =D
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Coolt! nästa vinter ska jag ha en 4x4 troligen en subaru.
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Jepp det är trevliga bilar ! Ställde fast trucken igår =) hähä jäklar va folk vart förvånad =) Den går ganska bra med sina 148hkr
User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Post by Clio_fidde »

Bilen avställd,. blir att åka buss nu,. [V]
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Bilen min har varit avställd över ett år - ute i god tid? :P
User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Post by Clio_fidde »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Norden</i>
<br />Bilen min har varit avställd över ett år - ute i god tid? :P
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">aa det kan man ju säga,. [:D]
ren16v
Posts: 66
Joined: 20 Nov 2004, 20:13
Location: Sweden

Post by ren16v »

:evil: Blev inte en så lång tid med Primera GTN, blev påkörd i Måndags på väg till jobbet. Kom en djxxxa BMW o tryckte in hela baken på bilen, så bilen kommer lösas in. Det skulle kosta typ 70000 kr att laga hehe, ingen vacker syn c stolpar ,tak, dörrar, bagagelucka, Snubben kom typ i 80km och jag låg väl i 25-30 km pga bilkö vid en stor vatten pöl vid Eketrägatan GBG. Så passa er för regnet och BMW:S hehe :?
Bmw 328 ci 99:a
Post Reply