Rädda en 16!
Moderator: Forumpolisen
Rädda en 16!
En R16 -70 ligger på Tradera just nu, auktionen går ut 1/3 och priset är lågt. Borde vara en del att hämta på den tycker jag.
http://www.tradera.com/auction/aid_11678685
http://www.tradera.com/auction/aid_11678685
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Richard</i>
<br />Jo, men då kommer den till nytta i alla fall
Kanske kan fresta med en fin R18 istället?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Hmm R18 är fin men man måste tyvärr begränsa sig lite[V]
- Magnus Bjelk
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Magnus Bjelk</i>
<br />Hej Mange!
Jag tror att tyget i din farsas -70a är samma färg som det jag har i min -68a. Jag håller på att sy upp en ny klädsel (ej original tyg) så eventuellt kan man ta och laga upp din klädsel med resterna av mitt originaltyg???
Hallå det låter intressant om du loggar in på medlemsidorna och tittar på min sida så finns det bilder på bilen och klädsel.....*håller tummarna för att de är lika*
<br />Hej Mange!
Jag tror att tyget i din farsas -70a är samma färg som det jag har i min -68a. Jag håller på att sy upp en ny klädsel (ej original tyg) så eventuellt kan man ta och laga upp din klädsel med resterna av mitt originaltyg???
Hallå det låter intressant om du loggar in på medlemsidorna och tittar på min sida så finns det bilder på bilen och klädsel.....*håller tummarna för att de är lika*
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mange</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Richard</i>
Det är väl det jag känner med, begränsa mig en aning. Man kan inte ha hur många som helst under sina vingar, hur fina de än är. [V]
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Richard</i>
Det är väl det jag känner med, begränsa mig en aning. Man kan inte ha hur många som helst under sina vingar, hur fina de än är. [V]