ebay

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

ebay

Post by Tony »

Någon som handlat på ebay? hur funkar det med betalning och hemleverans?tyska är inte min grej....
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Post by t80196 »

Jag har både köpt och sålt mycket grejor på E-bay, funkar suveränt, har aldrig varit några problem, finns oftast mycket delar även till gamla Renault-bilar. Du behöver knappast kunna tyska då de flesta finns i USA.
Enklaste sättet att sköta betalningarna är att skaffa ett Paypal-konto enkelt o säkert.
Mats
Silldro
Posts: 82
Joined: 28 Jan 2003, 23:15
Location: Sweden
Contact:

Post by Silldro »

Funderar på att beställa blinkers till min bil ifrån ebay. Vill veta om det funkar bra först dock. Funderar på om jag ska prova ändå :)
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Silldro</i>
<br />Funderar på att beställa blinkers till min bil ifrån ebay. Vill veta om det funkar bra först dock. Funderar på om jag ska prova ändå :)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Kolla annars denna länken,Ktech har ju blinkers ,både mörka,vita-sidoblinkers,o bakljus mm.http://www.k-tecracing.com/catalogue.as ... ling&nav=2
PS.Trevlig kärra du har

MVH
Mogge
Silldro
Posts: 82
Joined: 28 Jan 2003, 23:15
Location: Sweden
Contact:

Post by Silldro »

Grejen är det att K-tech inte har dom som jag vill ha :)

cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2458630751&category=33717

Har kollat lite och ser att den firman verkar ha slutat sälja just den modellen av blinkers.
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Kanske e detta vad du söker,lite dålig bild,men de ser ju bra mycket klarare ut än Ktechs.

http://www.gttuning.com/ext_style.htm
sten hansson
Posts: 28
Joined: 19 Feb 2003, 22:24
Location: Sweden

Post by sten hansson »

Hej Tony!
Jag har köpt och sålt ca 100 ggr på Ebay. Aldrig haft problem. Det du får kolla är säljarens "feedback". Jag betalar alltid kontant i förskott i Rekomenderat brev. Om du undrar över något hör gärna av dig.
Sten
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

www.Reichhard-motorsport.com har dom klara blinkersarna
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br />www.Reichhard-motorsport.com har dom klara blinkersarna



<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">jo han har beställt dom för 3 månader sedan,nu har han fått medelande att ordern är inställd.....undrar om det är någon som fått något från dom..?
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

och du är lika bra som mig att prata tyska, så man kan inte ringa till dom och kolla hur det går,härligt.
Post Reply