pris på ny Clio 2.0/V6

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Lilja Lindqvist
Posts: 37
Joined: 06 May 2003, 09:27
Location: Sweden

Post by Lilja Lindqvist »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by krippe</i>
<br />
Det finns 2 st Clio Sport 2.0 fas III i Sverige. 1 st som jag har fått köpa (Vip-kund) och 1 st hos Renault/Göteborg. Troligen kommer Renault ej att sälja den modellen i Sverige enligt min bilförsäljare
utan satsar på Meganen (225 hk)

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Du har ju själv skrivit här att din bilförsäljare har försett dig med uppgifterna.
Vad heter han som du har pratat med i Göteborg?
[/quote]
Lilja Lindqvist
Posts: 37
Joined: 06 May 2003, 09:27
Location: Sweden

Post by Lilja Lindqvist »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Lilja Lindqvist</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by krippe</i>
<br />
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Du har ju själv skrivit här att din bilförsäljare har försett dig med uppgifterna.
Vad heter han som du har pratat med i Göteborg?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
[/quote]

Svar kommer inom de närmaste dagarna från min utmärkta bilförsäljare
samt även Renualt Sverige som har haft vänligheten och bekräfta mina uppgifter. Min bilförsäjare har varit i personlig kontakt med Renault Sverige.
Lilja Lindqvist
Posts: 37
Joined: 06 May 2003, 09:27
Location: Sweden

Post by Lilja Lindqvist »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Lilja Lindqvist</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Lilja Lindqvist</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by krippe</i>
<br />
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Du har ju själv skrivit här att din bilförsäljare har försett dig med uppgifterna.
Vad heter han som du har pratat med i Göteborg?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Svar kommer inom de närmaste dagarna från min utmärkta bilförsäljare
samt även Renualt Sverige som har haft vänligheten och bekräfta mina uppgifter. Min bilförsäjare har varit i personlig kontakt med Renault Sverige.
[/quote]

Här är de rätta uppgifterna om vilka bilar som finns 2004-06-23
av modellen Clio Sport 2.0 16V -04:

1 st privatkund (jag)
1 st tjänstebil Renault
2 st pressbilar
2 st tjänstebilar Volvo
1 st privatkund - leverans augusti/sept -04 ???

Trevlig sommar
krippe
Posts: 92
Joined: 03 Apr 2003, 22:22
Location: Sweden
Contact:

Post by krippe »

Hmmmm... tyckte att det var någon som sa att det bara fanns två och fler skulle inte säljas. Jag fick det till sju. Hur som helst, om där är någon som är intresserad av att köpa en så är det bara att gå in till närmaste återförsäljare och beställa en.

Trevlig sommar på dig själv[8D]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Post Reply