Varför funkar inte mailen via forumet?
Moderator: Forumpolisen
Varför funkar inte mailen via forumet?
Varför funkar inte "email poster",rutan kommer upp,du skriver meddelandet,men jag får inget mail.Jag testade skicka ett mail till mig själv,men det kommer inte fram.Min email adress e ok.
MVH
Mogge
MVH
Mogge
Upptäckte nu att jag inte heller får något email när någon skrivit ett inlägg i en tråd som jag har "subscribed to"
Har fått ett antal inlägg i en tråd jag skapat och har begärt att få ett meddelande när någon svarat,inte ett enda mail har jag fått som talat om detta.Testade även att ändra till mitt hotmailkonto,funkade inte.E det bara jag som har detta problemet?har jag missat nåt i mina uppgifter?
Jag har rätt emailadress ifylld och har "yes" på tillåt andra att skicka mail till mig.
Har fått ett antal inlägg i en tråd jag skapat och har begärt att få ett meddelande när någon svarat,inte ett enda mail har jag fått som talat om detta.Testade även att ändra till mitt hotmailkonto,funkade inte.E det bara jag som har detta problemet?har jag missat nåt i mina uppgifter?
Jag har rätt emailadress ifylld och har "yes" på tillåt andra att skicka mail till mig.
-
-