Montering av Sparco
Moderator: Forumpolisen
Montering av Sparco
Har ev.kommit över ett par snygga Sparco Junior men hur i hela friden får jag dem fast i min Clio?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spiff</i>
<br />Först måset du skaffa dig ett underrede, sen måste du ju bestämam dig med om du vill ha stolarna fast monterade eller att dom ska går att flytta...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Är underredet olika beroende på om jag vill kunna flytta stolen eller inte? Vill gärna kunna använda baksätet då och då och jag har bara två dörrar...
<br />Först måset du skaffa dig ett underrede, sen måste du ju bestämam dig med om du vill ha stolarna fast monterade eller att dom ska går att flytta...
Är underredet olika beroende på om jag vill kunna flytta stolen eller inte? Vill gärna kunna använda baksätet då och då och jag har bara två dörrar...
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ultraz</i>
<br />Har ev.kommit över ett par snygga Sparco Junior men hur i hela friden får jag dem fast i min Clio?
Tjena, det finns adaptersats till clion, 495 kr/st
<br />Har ev.kommit över ett par snygga Sparco Junior men hur i hela friden får jag dem fast i min Clio?
Tjena, det finns adaptersats till clion, 495 kr/st